.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
چند خبر از شهرداری ساری

با صرف اعتبار 11 میلیارد ریالی مدخل ورودی خیابان معلم ساری آزاد سازی انجام شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی شهرداری ساری، سید علی حجازی شهردار مرکز مازندران ضمن اشاره به اقدامات شهرداری در خصوص تملک املاک و اراضی شهری در راستای اجرای پروژه های شهری، گفت: بیش از 570 مترمربع از املاک و اراضی شهر ساری در 26 متری شمال ریل راه آهن به لحاظ اجرای پروژه های شهری خریداری شد.

شهردار ساری مبلغ ریالی املاک و اراضی خریداری شده را 2 میلیارد و 440 ریال عنوان کرد و اظهار داشت: این املاک به منظور تعریض معابر شهری، تسهیل در رفت و آمد عمومی و اجرای پروژه جدید داراب در سال جاری خریداری گردید.

حجازی همچنین از تعریض مدخل ورودی خیابان 30 متری ولی عصر (عج ا...)، روبروی خیابان معلم ساری خبر داد و افزود: شهرداری ساری به منظور بهبود عبور و مرور، رفع معضل گره ترافیک شهری در این مدخل، اقدام به خریداری 971 مترمربع از املاک این منطقه به ارزش ریالی 11 میلیارد و 260 میلیون ریال نموده است.

وی در ادامه ضمن اشاره به ترافیک سنگین شهر در برخی از ساعت ها و بالاخص در ایام پس از بازگشایی مدارس و دانشگاه ها و گلایه های رسانه ها و شهروندان در این خصوص، گفت: ما نیز در این شهر زندگی می کنیم و از وضعیت آن ناخرسندیم و این نارسایی ها را با تمام وجود درک می نماییم، اما رفع این معضل فقط در گرو همکاری شهروندان و دستگاه های متولی امر می باشد.

مهندس حجازی ضمن تأکید بر فرهنگ سازی رسانه ها در خصوص استفاده بیشتر شهروندان از ناوگان حمل و نقل عمومی، اظهار داشت: تعریض معابر شهری، ساخت زیر گذرها و روگذرها مانند اجرای پروژه پل روگذر میدان ولی عصر (عج ا...) ، داراب و عبور ذغالچال، ساخت چندین پل عابر پیاده، پارکبان ها، اتمام کمربندی جنوبی، ساماندهی سرویس های مدارس، افزایش ناوگان حمل و نقل عمومی مانند اتوبوس های شهری و تاکسی ها و راه اندازی سازمان هایی مانند اتوبوس رانی، تاکسی رانی و حمل و نقل ترافیک جهت مدیریت این امر در شهر، از جمله اقدامات مهم شهرداری در این راستاست.

راه اندازی سامانه پیام کوتاه روابط عمومی شهرداری ساری

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی شهرداری ساری، سید علی حجازی شهردار ساری از راه اندازی سامانه پیام کوتاه روابط عمومی شهرداری ساری خبرداد و گفت: به منظور اطلاع رسانی گسترده و دقیق از عملکرد شهرداری و مشارکت دادن شهروندان در مدیریت شهری این سامانه آماده ی دریافت نظرات، انتقادات و پیشنهادات شهروندان محترم می باشد.

شهردار مرکز مازندران استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز و تجهیز روابط عمومی ها به این ابزارها را از ضروریات هر دستگاهی در امراطلاع رسانی هنرمندانه دانست و اظهار داشت: با توجه به فرمایشات امام راحل (ره) و منویات مقام معظم رهبری در امر اطلاع رسانی هنرمندانه و بیان خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی به مردم ولایی، سیاست مدیریت شهرداری نیز بر این امر استوار است.

اسماعیل کیاسر مشهدی سرپرست روابط عمومی شهرداری ساری، با اعلام شماره این سامانه، افزود: شهروندان محترم می توانند از این پس علاوه بر تماس تلفنی با سامانه 137 شهرداری، با ارسال پیام کوتاه به شماره 100000137 با این سامانه ارتباط برقرار نموده و پیشنهادات و انتقادات خود را ابراز دارند.

وی امکان ارسال به یک شماره و ورود شماره ها به صورت تکی و گروهی، تبلیغات پیوسته، نظرسنجی، پاسخگویی خودکار به پیامک های رسیده و گزارش کارکرد را از جمله امکانات این سامانه عنوان کرد.



حجازی تنها شهردار برتر استان در زمینه ارتقاء جایگاه روابط عمومی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی شهرداری ساری، براساس بررسی های به عمل آمده از سوی اداره روابط عمومی و امور بین الملل استانداری مازندران و شورای روابط عمومی استان، سید علی حجازی شهردار مرکز مازندران به عنوان تنها شهردار استان و یکی از مدیران برتر در زمینه ی توجه ویژه به جایگاه روابط عمومی و ارتقاء این واحد در نهاد مربوطه انتخاب گردید.

شایان ذکر است از شهردار ساری طی برگزاری دومین همایش اطلاع رسانی هنرمندانه که با حضور دکتر جوانفکر مشاور مطبوعاتی رییس جمهور و همچنین استاندار و معاونین وی در محل سالن همایش های معاونت برنامه ریزی استانداری برگزار گردید، تقدیر به عمل آمد.

مهندس حجازی در حاشیه ی این مراسم اظهار داشت: طی چند ساله گذشته با جذب نیروهای متخصص و جوان در کنار افراد باتجربه، نگاه شهرداری به روابط عمومی تغییر کرده و در پی ارتقاء جایگاه این واحد در بین دیگر واحدها و ادارات شهرداری هستیم.

وی روابط عمومی شهرداری را حلقه ی اتصال دهنده ی بین مدیران، شهروندان، کارکنان و اصحاب رسانه دانست و خاطر نشان ساخت: از مهمترین وظایف روابط عمومی در این نهاد، افکارسنجی و انتقال نظرات، پیشنهادات و انتقادات شهروندان و اصحاب رسانه به مدیران در جهت مشارکت دادن شهروندان در مدیریت و توسعه ی شهری است.

شهردار ساری ارائه مشاوره دقیق به مدیران و پیش بینی بحران ها و ارائه راهکارهای برون رفت از آن را مهمترین وظایف روابط عمومی ها دانست و افزود: امروزه با گستردگی شهرها و افزایش جمعیت و پیشرفت روزافزون جوامع که نیاز به تبلیغات و اطلاع رسانی گسترده دارد، مجهز شدن روابط عمومی ها به تکنولوژی های روز و ایجاد روابط عمومی الکترونیک از ضروری ترین نیازهای روابط عمومی هاست.

حجازی در پایان با اشاره به اقدامات روابط عمومی شهرداری در راستای اطلاع رسانی هنرمندانه، بیان داشت: راه اندازی و بروز رسانی پایگاه اطلاع رسانی شهرداری ساری، راه اندازی سامانه 100000137، پاسخگویی شبانه روزی خط 137، تهیه و تدوین اخبار پیرامون شهرداری و پروژه های شهری، تهیه ویژه نامه ها و برگزاری مناسبت های ملی و مذهبی و برگزاری مراسم های کلنگ زنی و افتتاحیه پروژه های شهری، اطلاع رسانی از طریق نصب بنرها و بروشورها و تدوین عملکرد شهرداری و شورا از جمله اقدامات مهم روابط عمومی شهرداری ساری می باشد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

بچه هاي سفيد كوه اراء 18 مهر 1389
بچه هاي سفيد كوه اراء
آقاي شهردار فكري به حال زباله هاي شهر شان كه به متنطقه ي كوهستاني ما در منطقه گويچاله ولويه مي آورند بكنند، 3ماه قول دادند الان شد بيش از 4 سال
لطفا ميراث بجا مانده از آقاي شفقت (كه در روستاي ما به ايشان ميگويند آقاي مشقت ) را از اين جا جمع كنيد.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.121 seconds.